De nieuwe website van het Noorderpoort is afgelopen donderdag live gegaan. Met de nieuwe website wil de school nog beter aansluiten op wat toekomstige studenten en cursisten willen weten om een goede studiekeuze te maken. Dit meldt de Noorderkrant.
Het belangrijkste aandachtspunt bij de ontwikkeling van de website, was het gemak van bezoekers om informatie te vinden. Dit is terug te zien in korte, bondige teksten en een intuïtieve, overzichtelijke navigatie. Manager Marketing & Communciatie Wil Hamminga: “We hebben tijdens het ontwikkeltraject de nieuwe website uitgebreid getest op onze doelgroepen. Steeds hebben we onderzocht of iemand de informatie snel kon vinden. Een aankomende student, inburgeraar, cursist of werkgever moet snel een duidelijk een beeld krijgen van wat Noorderpoort als regionaal opleidingscentrum allemaal te bieden heeft.”
De website is op tijd af voor de open dag van het Noorderpoort, welke gehouden worden op 27 en 28 januari. Leerlingen die nu op zoek zijn naar een mbo-studie, kunnen dankzij de nieuwe website nog makkelijker informatie inwinnen over de mogelijkheden bij het Noorderpoort.
Door: Redactie Nationale Onderwijsgids