De vijftigste editie van de KEI-week, de kennismakings- en introductieweek van nieuwe studenten in Groningen, kent dit jaar het thema ‘Destination KEI: your ticket to gold’. Ook het logo, verwerkt in een gouden ticket, voor de KEI-week 2018 werd bekendgemaakt. Dit meldt het Dagblad van het Noorden.
“De komende eerstejaarsstudenten beginnen allemaal aan een nieuw hoofdstuk in hun leven, ze gaan studeren. Voor velen van hen zal Groningen de bestemming zijn waar zij aan dit nieuwe hoofdstuk gaan beginnen,” zei Marc Boels, voorzitter van het dagelijks bestuur van de Stichting KEI. Over het logo: “Dit ticket staat symbool voor de KEI-week, aangezien dit de start is van een gouden studententijd”.
De KEI-week zal dit jaar tussen 13 en 17 augustus losbarsten. Ter ere van de vijftigste editie van deze feestelijke introductieweek wil de organisatie de hele stad laten delen in de kennismaking. Het Open Air Festival op de donderdag zal tevens volledig in het teken staan van vijftig jaar KEI.
Door: Redactie Nationale Onderwijsgids